Μια ακόμη απόδειξη ότι η Ελλάδα βιώνει πρωτοφανή επίπεδα σήψης και παρακμής αποτελεί η διακοπή σατιρικής παράστασης του κωμικού Χριστόφορου Ζαραλίκου από μπράβους και μια τηλεπαρουσιάστρια που έχει προσλάβει καταιγιστική δημοσιότητα και ανάλογο σχολιασμό. Έμμεσα  ,  αλλά με αρκετή σαφήνεια  οι καταγγέλλοντες αφήνουν να εννοηθεί ότι πίσω από την διακοπή βρίσκεται ο Ευάγγελος Μαρινάκης, ο οποίος παρά τον σάλο που έχει ξεσηκωθεί και σε πολιτικό επίπεδο μέχρι την ανάρτησή μας δεν είχε απαντήσει.  Μια φράση του Γ. Οικονόμου στο Twitter, ότι η κοινωνία μας έχει εμπεδώσει την ελευθερία της καλλιτεχνικής έκφρασης, πρωτίστως της σάτιρας, όσο αιχμηρή και αν είναι", είναι προσωπική και όχι επίσημη κυβερνητική θέση. Ο κ. Μαρινάκης , ιδιοκτήτης πολλών ΜΜΕ, εφοπλιστής και επιχειρηματίας , ιδιοκτήτης του Ολυμπιακού και  με κατηγορίες  για την υπόθεση  με το Noor 1, οφείλει να απαντήσει και τα ΜΜΕ ιδιοκτησίας του να καταγράψουν την είδηση όπως προβλέπει το σύνταγμα.  Ταυτόχρονα όμως, σαστισμένο το πολιτικό σύστημα προσπαθεί να βγει από την απάθειά του και να καταλάβει τι ακριβώς συμβαίνει μπροστά στα μάτια του. 

Παρά τις σκληρές δηλώσεις του ΣΥΡΙΖΑ, του  ΜεΡΑ 25 και του ΚΚΕ,   που σημειωτέον «δείχνουν», αλλά δεν αναφέρονται στον κ. Μαρινάκη, το πρόβλημα δεν αντιμετωπίζεται με έμμεσες αναφορές και υπεκφυγές. Με απλά λόγια πως είναι δυνατόν σε περίοδο Δημοκρατίας να έχουμε φαινόμενα που καταγράφονται μόνο σε δικτατορίες και μονολιθικά  θρησκόληπτα καθεστώτα. Το γεγονός όπως καταγράφηκε στα ΜΜΕ είναι:
Ο  γνωστός κωμικός Χριστόφορος Ζαραλίκος, παρουσιάζοντας και σχετικό βίντεο από την παράσταση «1821-2021, Διακόσια Χρόνια Δανεικά» στο θέατρο «Καρέζη»., κατήγγειλε ότι  η τηλεπαρουσιάστρια Σάσα Σταμάτη μαζί με μπράβους, όπως καταγγέλλει ο Χρ. Ζαραλίκος,   διέκοψαν την παράσταση και διαπληκτίστηκαν με τους ηθοποιούς.  Ο λόγος σύμφωνα με τις καταγγελίες ήταν ότι στην παράσταση υπήρχε αναφορά στον Βαγγέλη Μαρινάκη. Αν ο κ. Μαρινάκης νοιώθει ότι θίγεται, υπάρχουν νόμοι και διαδικασίες για να επιδιώξει και να απαιτήσει τη δικαίωσή του.


Πέραν αυτού, αυτή η εικόνα είναι μια εικόνα αδιανόητης  παρακμής των θεσμών και όσων έχουν καθήκον να τους υπηρετούν. Κανείς επιχειρηματίας ή δημόσιο πρόσωπο δεν στέλνει μπράβους για να διακόπτει παραστάσεις. Το έχουν κάνει παραθρησκευτικές οργανώσεις φανατισμένων  χριστιανών  ορθόδοξων εδώ , καθολικών  και ισλαμιστών αλλού ή και μισογύνηδων, όχι όμως με μπράβους. Αλλά ο κόσμος προχώρησε , αναπτύχθηκε και εκπολιτίστηκε ερήμην τους.   Και έτσι πρέπει να συνεχίσει.
Προφανώς η κυβέρνηση, τα κόμματα , οι διανοούμενοι  πρέπει να αντιδράσουν, να ξεσηκωθούν, να διαμαρτυρηθούν , να καταγγείλουν, να ζητήσουν εξηγήσεις . Αρκετά με τις υπεκφυγές.

Οι ανακοινώσεις των κομμάτων



ΣΥΡΙΖΑ

Εχθές κατά την παράσταση του κωμικού Χριστόφορου Ζαραλίκου «200 χρόνια δανεικά» μία ομάδα τραμπούκων με επικεφαλής τηλεπαρουσιάστρια προσπάθησε να τη διακόψει όταν σατιρίστηκε συγκεκριμένος επιχειρηματίας των media. Το αποτέλεσμα ήταν οι παρόντες θεατές να αγανακτήσουν βγάζοντας έξω από το θέατρο την τηλεπαρουσιάστρια και τους τραμπούκους.

Οι εικόνες που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου παραπέμπουν σε σκοταδιστικές περιόδους, όπου με μαφιόζικες επιθέσεις εγκάθετοι καταδίωκαν δημοκρατικούς πολίτες και ανθρώπους της Τέχνης.

Επειδή, για λόγους που όλοι καταλαβαίνουμε, δεν υπάρχει περίπτωση ο κ. Μητσοτάκης να ασχοληθεί με την επικίνδυνη αυτή εξέλιξη, περιμένουμε από την ελληνική αστυνομία και την ελληνική δικαιοσύνη να πράξουν τα δέοντα άμεσα, προστατεύοντας την ελευθερία της έκφρασης και την καλλιτεχνική δημιουργία.

Επίσης το σύνολο του πολιτικού κόσμου θα πρέπει να τοποθετηθεί απέναντι στα γεγονότα γιατί είναι ζήτημα, πρωτίστως, Δημοκρατίας.




KKE

Σημάδι τεράστιας σήψης κι αυταρχισμού η διακοπή θεατρικών παραστάσεων από δήθεν “αγανακτισμένους” σε ρόλο “μπράβου”, επειδή διάφοροι επιχειρηματικοί, πολιτικοί ή άλλοι παράγοντες ενοχλούνται από τη σάτιρα των καλλιτεχνών. Το γεγονός ότι η κυβέρνηση και το υπουργείο Πολιτισμού δεν έχουν ακόμη τουλάχιστον καταδικάσει το γεγονός, δείχνει την ανοχή τους απέναντι σε τέτοια φαινόμενα.

MεΡΑ25

«Η προκλητική διακοπή της σατιρικής παράστασης του Χριστόφορου Ζαραλίκου από αυτόκλητη (;) ομάδα «υπερασπιστών Μαρινάκη» με επικεφαλής τηλεπερσόνα, δείχνει ότι πάντα θα υπάρχει ένας πρόχειρος Παναγιώταρος να κάνει τη βρόμικη δουλειά. Ευχόμαστε πολύ σύντομα να διαπιστώσουν κι αυτοί οι συνεχιστές της Χ.Α. πόσο αναλώσιμοι είναι».


Απόψεις

Του Στράτου Βαλτινού Η ασίγαστη λαϊκή οργή στην Σερβία οδήγησε στην παραίτηση του πρωθυπουργού Μίλος Βούτσεβιτς. Η χώρα συγκλονίζεται από τις διαδηλώσεις κατά της διαφθοράς και από τις λαικές αντιδράσεις για την σιδηροδρομική... πλήρες κείμενο
Κώστας ΔουζίναςΞέρουμε ότι υπάρχει απόσταση ανάμεσα στην όμορφη αλλά ψεύτικη μάσκα της εξουσίας και την άσχημη πραγματικότητα, όμως εξακολουθούμε να θαυμάζουμε την όμορφη μάσκα. Ξέρουμε ότι ο αυτοκράτορας είναι γυμνός,... πλήρες κείμενο
Του Στράτου ΒαλτινούΈστω και αν είναι πολύ αργά, η Κατερίνα Σακελλαροπούλου σίγουρα κατάλαβε ότι, η πειθήνια στάση της σε μείζονα ζητήματα κράτους δικαίου, δεν ήταν αρκετή για να της διασφαλίσει μια δεύτερη θητεία. Ήταν... πλήρες κείμενο
Γιάννης ΜυλόπουλοςΗ Θεσσαλονίκη πανηγυρίζει γιατί έχει το μικρότερο, το λιγότερο, το πιο καθυστερημένο και το τρεις φορές ακριβότερο Μετρό, σε σύγκριση με όλα τα υπόλοιπα Μετρό στον κόσμο.Με δυο λόγια «Ώδινεν όρος και έτεκε... πλήρες κείμενο
Του Στράτου ΒαλτινούΣε ποια χώρα της ΕΕ, οι συγγενείς θυμάτων ενός πολύνεκρου δυστυχήματος, ερευνούν, βρίσκουν στοιχεία και τρέχουν πίσω από τους εισαγγελείς γιατί υποψιάζονται ότι η κυβέρνηση και άλλοι, επιδιώκουν συγκάλυψη... πλήρες κείμενο
Γράφει ο ανορθόγραφος*Όταν η αμερικανική δεξαμενή σκέψης Carnegie δημοσιεύει άρθρο με τίτλο «Η νεκρολογία της εξωτερικής πολιτικής της ΕΕ», είναι μήνυμα για τις ευρω-ατλαντικές σχέσεις. Η εξωτερική πολιτική της ΕΕ εδράζεται... πλήρες κείμενο

 

ΩΜΕΓΑ PRESS

Η δική σου σελίδα

Επι κοινωνία