Δεν είναι καμπάνια, ούτε απλή διαφήμιση η διάθεση άνω των 40 εκατομμυρίων ευρώ στα ΜΜΕ. Ο ενημερωτικός βομβαρδισμός των πολιτών σε υπερβολικό μάλιστα βαθμό, είναι καθημερινός εδώ και σχεδόν δέκα μήνες.
Η απόφαση του Υπουργού Υγείας Βασίλη Κικίλια να δαπανήσει άλλα 18,5 εκατομμύρια για μια υποτιθέμενη ενημερωτική εκστρατεία γύρω από τα εμβόλια, είναι μια αποκρουστική, πελατειακή και ολοφάνερη εξαγορά υπηρεσιών πολιτικής στήριξης και προβολής με τον πρωθυπουργό να έχει την απόλυτη πολιτική ευθύνη .
Η λίστα Πέτσα των 20 εκατομμυρίων πέρασε. Τον περασμένο Νοέμβριο η κυβέρνηση διέθεσε άλλα 2 εκατομμύρια ευρώ στα κανάλια και τώρα ήρθε η λίστα Κικίλια με επιπλέον 18,5 εκατομμύρια για τα ΜΜΕ. Πρόκειται να δοθούν κυρίως στα ΜΜΕ που απεχθάνονται την κρατική παρέμβαση στην οικονομία, που ωρύονται κατά του κοινωνικού κράτους, που διαλαλούν ότι η αγορά τα ρυθμίζει όλα μόνη της, αλλά όλα αυτά δεν ισχύουν για τα ίδια. Τους αρέσει να είναι κρατικοδίαιτα και μάλιστα να παίρνουν την μερίδα του λέοντος, καθώς η διάθεση των χρημάτων γίνεται , όπως είδαμε με την λίστα Πέτσα, με βάση τα πολιτικά φρονήματα και όχι την αξία και την κυκλοφορία ή την αναγνωσιμότητα κάθε εφημερίδας ή ιστοσελίδας.
Η πελατειακή δημοκρατία της ΝΔ είναι στα καλύτερά της. Για το δικό της πελατειακό σύστημα εννοείται και όχι για τη χώρα. Και είναι αδίστακτοι, δεν έχουν κανέναν ηθικό ενδοιασμό, δεν τους ενδιαφέρουν οι ενστάσεις, οι καταγγελίες, ο αδιαφανής τρόπος διαχείρισης του δημοσίου χρήματος. Όπως διαβάσαμε επικεφαλής της τριμελούς επιτροπής που θα διαχειριστεί τα 18,5 εκατομμύρια δεν έχουν καμία γνώση για τα ΜΜΕ, απλά είναι στελέχη του υπουργείου Υγείας.
Μια τελευταία απορία. Γνωρίζει κανείς λογικός άνθρωπος σε αυτή τη χώρα που παραδόθηκε στο δεύτερο κύμα πανδημίας, για ποιόν ακριβώς λόγο ο Κικίλιας είναι στην κορυφή της δημοτικότητας ; Όλοι υποψιάζονται το γιατί, εκτός από τις δημοσκοπικές εταιρείες….