Η αντιπολίτευση, σχεδόν στο σύνολό της, καταγγέλλει όλο και με μεγαλύτερη ένταση ότι το κοινοβούλιο είτε υπολειτουργεί, είτε περιφρονείται και ότι οι αποφάσεις της θυμίζουν ενέργειες που οδήγησαν τη χώρα στην χρεοκοπία. Ότι κατατίθενται ερωτήσεις για σημαντικά ζητήματα εσωτερικής και εξωτερικής πολιτικής, αλλά η κυβέρνηση δεν απαντά και όταν προσέρχεται στο κοινοβούλιο, αντί να απαντά χλευάζει. Ότι παρά τις σφοδρές καταγγελίες για κακοδιοίκηση, για συνεχείς Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου για εξυπηρετήσεις συγκεκριμένων συμφερόντων , το Μέγαρο Μαξίμου σιωπά . Δεν είναι μόνο προβλήματα πολιτικά όλα αυτά . Είναι και προβλήματα πολιτικής ηθικής
Με το που άρχισε σταδιακά η επιστροφή στην πραγματική ζωή, από πολλές πλευρές εκφράζονταν φόβοι, ότι η ΝΔ δεν θα διαστάσει να χρησιμοποιήσει τα κρατικά ταμεία για την διάσωση άνευ όρων, επιχειρήσεων και προσώπων με την λογική του πελατειακού συστήματος που χρεοκόπησε τη χώρα. Συγκεκριμένες καταγγελίες έγιναν για την γερμανική εταιρία Fraport που εκμεταλλεύεται 14 αεροδρόμια όλα τους κερδοφόρα. Η εταιρία αυτή ζήτησε όχι μόνο αναστολή πληρωμών προς το ελληνικό δημόσιο, απαίτησε με βομβαρδισμό επιστολών και αποζημιώσεις, προφανώς λόγω της πανδημίας. Αδιανόητη απαίτηση, αλλά η κυβέρνηση ήδη της χορήγησε την αναστολή και συζητά τα υπόλοιπα αιτήματα. Ωστόσο, η ίδια εταιρία έδωσε χρυσά μπόνους σε στελέχη της καθώς είχε υπερκέρδη στο 2019 .
Και ήρθε η σειρά της Aεgean που έχει σχεδόν το μονοπώλιο και φυσικά εκατομμύρια κέρδη. Η εν λόγω εταιρία λοιπόν όπως κατήγγειλε από το βήμα της βουλής η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Πέτη Πέρκα θα λάβει ισχυρή κρατική βοήθεια (μετά βέβαια και την ΠΝΠ για μη επιστροφή χρημάτων των εισιτηρίων στους δικαιούχους, κατά παράβαση των ευρωπαϊκών κανονισμών), με αντάλλαγμα μετοχές της εταιρίας, χωρίς όμως δικαίωμα ψήφου στο Διοικητικό Συμβούλιο. Δηλαδή, καταγγέλλει η βουλευτής, το ελληνικό δημόσιο θα επωμιστεί το χρέος της αεροπορικής εταιρίας, δίχως όμως να μπορεί το ίδιο να βάζει όρια σε τυχόν bonus σε στελέχη, να ελέγχει εσωτερικά και να έχει λόγο στις αποφάσεις της.
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με την κυρία Πέρκα έχουμε τα παραδείγματα μεγάλων αεροπορικών εταιριών, όπως η Lufthansa, η Air France/KLM και η Alitalia, όπου θεωρείται αναγκαία η συμμετοχή του κρατικού παράγοντα στο Διοικητικό Συμβούλιο . Όμως η κυβέρνηση δεν δείχνει κανένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα άλλα δεκάδες αεροδρόμια που ανήκουν στο δημόσιο και τα οποία έχουν πληγεί ομοίως από τον πανδημία. Αυτό που παρατηρείται έως τώρα είναι οι ad hoc ρυθμίσεις για ιδιωτικές επιχειρήσεις, δίχως να λαμβάνεται υπόψη το σύνολο των αερολιμένων (δημοσίων και ιδιωτικών) και των αεροπορικών εταιριών και άρα η απουσία συγκεκριμένου πλαισίου για την αντιμετώπιση του ζητήματος εν γένει. Επισημαίνει επίσης ότι οι αποσπασματικές αυτές ρυθμίσεις οδηγούν σίγουρα σε αθέμιτο ανταγωνισμό, κατά παράβαση του ενωσιακού και εθνικού δικαίου.
Αν όλα αυτά δεν είναι αρκετά για να ανησυχήσει κάποιος σημειώνεται ότι σειρά παίρνουν οι τράπεζες, δεκάδες ακόμη επιχειρήσεις φίλων και εκλεκτών και την ίδια στιγμή οι εργαζόμενοι, οι παραγωγοί , οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και οι συνεπείς και σωστοί επιχειρηματίες είναι αντιμέτωποι με τα φάσμα μιας νέας κρίσης.