Κάθε λίγα 24ωρα κάποιο τρένο σταματά με βλάβη, κάθε τόσο νέες προειδοποιήσεις για την ασφάλεια απευθύνονται προς μια κυβέρνηση που επιδεικνύει τρομακτική ανικανότητα να λύσει το πρόβλημα ασφάλειας.
Όπως αποκαλύπτει η ΕΦΣΥΝ, και το Reporters United, εσωτερικά έγγραφα και φωτογραφίες που έρχονται για πρώτη φορά στο φως τεκμηριώνουν ότι υπάρχουν 10.689 ρηγματωμένοι στρωτήρες (τραβέρσες από μπετόν πάνω στις οποίες πατούν οι ράγες) στο τμήμα Τιθορέα – Δομοκός. Προσθέτει ότι το πρόβλημα εντοπίστηκε το 2019 και διαρκώς επιδεινώνεται, ενώ τα τρένα συνεχίζουν να κινούνται με 140 χλμ./ώρα. Επισημαίνει ακόμη, ότι η πλειονότητα των προβληματικών στρωτήρων προέρχεται από παρτίδες που προμήθευσε η εταιρεία ΣΤΡΩΤΗΡΕΣ ΑΕΒΕ, θυγατρική της ΤΕΡΝΑ, η οποία αναγνωρίζει το πρόβλημα.
Μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, οι ευκολόπιστοι θεώρησαν ότι όλα θα διορθωθούν γιατί με αυτό το επιχείρημα, όπως απέδειξε και η κάλπη, πολλοί συγχώρεσαν την κυβέρνηση και την ψήφισαν. Η πορεία κατέδειξε όμως πως ένα πλήθος παραγόντων, ανεπάρκεια, αδιαφορία, ανευθυνότητα, ενδεχομένως και συμφέροντα, επιδρούν στην κυβερνητική πολιτική. Η αταραξία της είναι μνημειώδης, αλλά μνημειώδεις είναι και οι ευθύνες της. Το πρόβλημα λοιπόν στον σιδηρόδρομο και ιδιαίτερα στην πολύπαθη γραμμή Αθήνα -Θεσσαλονίκη, ο κίνδυνος ελλοχεύει. Να επαναλάβουμε αν και μοιάζει πολύ σκληρό. Κανένα μέλος της κυβέρνησης, δεν ταξιδεύει με την γραμμή αυτή. Αν ταξίδευε , τα πράγματα θα είναι διαφορετικά. Είναι αυτή αναισθησία; από μια άποψη είναι, γιατί πρόβλημα που προκαλεί ανησυχία και φόβο και δεν αντιμετωπίζεται, ενώ το γνωρίζουν, αυτό καταδεικνύει.
Αλλά το ίδιο περίπου συνέβη με τις φωτιές. Λαίλαπα γνώρισε η Ελλάδα το 2022 και πολλοί πίστεψαν ότι η ετοιμότητα για το φετινό καλοκαίρι ήταν πραγματική. Αποδείχθηκε ψέμα.
Πως και που λογοδοτεί η κυβέρνηση; η Δικαιοσύνη υπάρχει; μακάρι να μην συμβεί κάτι που θα επιβεβαιώσει και όσους ανησυχούν ότι και οι ράγες της Δικαιοσύνης είναι γεμάτες ρηγματώσεις...