Ιδού πως συντελείται το έγκλημα. Λιμάνια, μαρίνες, νερό, εθνικές οδοί ξεπουλιούνται μέσω του ΤΑΙΠΕΔ και την έγκριση του Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής αποστερώντας από το δημόσιο υπερπολύτιμους πόρους για την ανάπτυξη της χώρας.
Οι ιδιωτικοποιήσεις που συνεχίζονται χρόνια τώρα και θα έφερναν ανάπτυξη αποδεικνύονται χρυσοφόρες μόνο για τους ιδιώτες που παίρνουν έτοιμα έσοδα χωρίς να ιδρώνουν . Και φυσικά δεν είναι επενδυτές, αγοραστές με σίγουρα κέρδη είναι.
Όπως ανακοινώθηκε την Δευτέρα 9 Μαίου, το νέο αναθεωρημένο σχέδιο του ΤΑΙΠΕΔ περιλαμβάνει το λιμάνι του Λαυρίου , προετοιμάζει πρόσκληση ενδιαφέροντος για το λιμάνι Βόλου ενώ είναι σε εξέλιξη οι διαδικασίες για το λιμάνι και τη μαρίνα Κερκύρας και ετοιμάζεται η διαδικασία για τη Λευκίμμη. Για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης σημειώνεται ότι ολοκληρώνονται προσεχώς τα συμβατικά κείμενα και εντός του β' τριμήνου θα δοθούν οι δεσμευτικές προσφορές. Για το λιμάνι Ηρακλείου αναμένονται δεσμευτικές προσφορές στο τελευταίο τρίμηνο του 2022.
Σχετικά με την πώληση του 30% του Διεθνούς Αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος» αναφέρεται ότι θα αξιολογηθεί προσεχώς η επανέναρξη της διαδικασίας του διαγωνισμού, που είχε «παγώσει» στη β' φάση του λόγω της οικονομικής κρίσης και της πανδημίας.
Συνολικά στον κατάλογο περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων :
1. Δέκα Οργανισμοί Λιμένος.
2. Οργανισμός Λιμένος Αλεξανδρούπολης.
3. Οργανισμός Λιμένος Καβάλας Α.Ε.
4. Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας.
5. Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου.
6. Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε.
7. Μαρίνα Πύλου.
8. Μαρίνα Megayacht- Κέρκυρα.
9. Λιμένας/Μαρίνα Λευκίμμης- Κέρκυρα.
10. Λοιπές μαρίνες.
11. Εγνατία Οδός.
12. ΕΛΠΕ.
13. Εταιρεία Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης (ΕΥΑΘ).
14. Εταιρεία Ύδρευσης και Αποχέτευσης Πρωτεύουσας (ΕΥΔΑΠ).
15. Δημόσια Επιχείρηση Αερίου (ΔΕΠΑ).
16. Υπόγεια αποθήκη φυσικού αερίου στη Ν. Καβάλα.
17. Αττική Οδός.