Έχουν πιάσει σχεδόν πάτο. Στην 21η θέση βρίσκονται τα ελληνικά ΜΜΕ ως προς τον βαθμό αξιοπιστίας μεταξύ 24 χωρών σε έρευνα του Ρώυτερς. Μόλις το 32% εμπιστεύεται τα ΜΜΕ, ενώ μόνο το 12% πληρώνει για την ψηφιακή ενημέρωση.
Η φετινή έκθεση στέκεται και στα χρήματα από τη λίστα Πέτσα και στην κριτική που ασκήθηκε για αυτά, καθώς και στην απορρόφηση πόρων από μη αξιόπιστα μέσα ενημέρωσης. Το Reuters θυμίζει ότι το 54% των πολιτών εναντιώνεται στις κρατικές ενισχύσεις των ΜΜΕ, ενώ την ίδια ώρα αναφέρεται τόσο στη δήλωση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ότι τα social media αποτελούν «απειλή για τη δημοκρατία»
Το ελληνικό κοινό προτιμά να ενημερώνεται μέσω κινητών τηλεφώνων, σε ποσοστό 70% σε σχέση με τη χρήση υπολογιστών 55% και τάμπλετ 20% . Πριν από πέντε χρόνια το 47% χρησιμοποιούσε τα έξυπνα κινητά και το 72% τους υπολογιστές, με την εικόνα να έχει πλέον αντιστραφεί πλήρως.
Περισσότερα από τα δύο τρίτα (69%) των Ελλήνων στο διαδίκτυο λαμβάνουν τα νέα τους μέσω των κοινωνικών μέσων, το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο ποσοστό παγκοσμίως (σε 46 χώρες) πλην της Κένυας. Το 52% του κόσμου ενημερώνεται πρωτογενώς από το facebook για τις ειδήσεις, παραμένοντας πρώτο στα social media για αυτόν τον σκοπό, αν και έχει υποχωρήσει κατά 5% από πέρσι.
Dikaiologitika.gr (62%), Καθημερινή (62%), ειδήσεις Alpha (59%), ειδήσεις ΑΝΤ1 (58%) και Real (58%). Αντίθετα, τα δύο λιγότερα αξιόπιστα μέσα είναι το newbomb.gr που βρίσκεται στην τελευταία θέση και το Skai Νews που βρίσκεται στην προτελευταία.
Ειδικά ο ΣΚΑΪ συγκεντρώνει τις περισσότερες αρνητικές γνώμες του κοινού. Τα μεγαλύτερα ποσοστά αξιοπιστίας καταγράφουν: Dikaiologitika.gr (62%), Καθημερινή (62%), ειδήσεις Alpha (59%), ειδήσεις ΑΝΤ1 (58%) και Real (58%). Αντίθετα, τα δύο λιγότερα αξιόπιστα μέσα είναι το newbomb.gr που βρίσκεται στην τελευταία θέση και το Skai που βρίσκεται στην προτελευταία.