Δεκτή και κατανοητή η κριτική που ασκεί ο ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση για την στάση της έναντι της Εκκλησίας. Θα ήταν όμως πιο πειστικός αν ο ελληνικός λαός , άκουγε ευθεία κριτική και προς την Εκκλησία. Σκληρή, αλλά δίκαιη κριτική. Ότι φέρεται ως παράλληλο κράτος, ότι δεν έχει δικαίωμα να παραβιάζει τους νόμους, να θυμίσει ότι οι ιερείς αμείβονται από το κράτος, άρα η υπακοή επιβάλλεται ακόμη περισσότερο.
Ο ΣΥΡΙΖΑ οφείλει επίσης να θυμίσει σε κυβέρνηση και Εκκλησία, ότι ο πρόεδρός του τελεί υπό έρευνα της Εισαγγελίας για την κατάθεση στεφανιού την επέτειο του Πολυτεχνείου, όπως επίσης και οι Βαρουφάκης και Κουτσούμπας, ενώ οι Μητροπολίτες και οι ιερείς όπως και ο Αρχιεπίσκοπος απολαμβάνουν ασυλίας. Να θυμίσει επίσης στον Ιερώνυμο ότι η ανυπακοή έχει συνέπειες. Να θυμίσει φυσικά και στον ωρυόμενο κατά των αδύναμων Χρυσοχοίδη ότι είναι φασιστική η αντίληψη ότι οι διαδηλωτές ή οι νεολαίοι είναι εγκληματίες , αλλά οι ιερείς κράτος.
Σήμερα 6 Ιανουαρίου, οι Εκκλησίες άνοιξαν παραβιάζοντας κυβερνητική απόφαση. Ο Χρυσοχοίδης άφαντος, η Εισαγγελία αναζητείται, το δόγμα Νόμος και Τάξη είναι θρησκευόμενο φαίνεται και αγνοείται.
Υπό αυτό το πρίσμα τόσο οι ανακοινώσεις του ΣΥΡΙΖΑ όσο και η δήλωση του Αλέξη Τσίπρα στις 6 Ιανουαρίου απέχουν πολύ από το να καταλογίσουν ευθύνες στην Εκκλησία και επιλέγουν την κριτική στην κυβέρνηση. Αλλά έτσι χάνεται το νόημα.
Με ανάρτησή του λοιπόν, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ δηλώνει:
«Η διαχείριση ακόμη και των περιοριστικών μέτρων που ανακοινώνει ο κ. Μητσοτάκης, εξελίσσεται σε θέατρο του παραλόγου.
Προχθές μας είπαν κλειστές οι εκκλησίες τα Φώτα, σε αντίθεση με Χριστούγεννα - Πρωτοχρονιά, υπό τον φόβο συνωστισμού και αύξησης των κρουσμάτων.
Η ιεραρχία διαφώνησε, αγνόησε τα μέτρα και σήμερα οι εκκλησίες άνοιξαν, όπως και τα Χριστούγεννα.
Η κυβέρνηση όμως γιατί πανηγυρίζει ότι δεν έκανε βήμα πίσω;
Τελικά εκτός από τραγικοί αποδεικνύονται συνάμα και κωμικοί».
Σύμφωνοι. Η Εκκλησία είναι αθώα;
Ή αποδέχεται ότι υφίσταται μια υπεράνω «Ελληνική Εκκλησιαστική Δημοκρατία;»