Διεθνές φιάσκο, διασυρμός, ότι και να πει κάποιος είναι λίγο και επιεικές.
Η κυβέρνηση διέθεσε εν λευκώ το ποσό των 32 εκατομμυρίων ευρώ στην «Marketing Greece», για να προωθήσει την καμπάνια για τον τουρισμό. Στην εταιρεία αυτή ως γνωστόν συμμετέχουν και μεγαλοξενοδόχοι και την υποστήριξε προσωπικά ο Μητσοτάκης.
Το φιάσκο ήρθε όταν διαπιστώθηκε ότι το κεντρικό σλόγκαν της καμπάνιας «greek summer is a state of mind», εμφανίζεται με κάποια παραλλαγή και στο βιβλίο του διαφημιστικού μηνύματος της εταιρίας καλλυντικών Lancaster ως «summer is a state of mind» και όπως διαβάσαμε είναι και κατοχυρωμένο. Και απευθείας ανάθεση και χωρίς κόπο και με λογοκλοπή και με πολιτική κάλυψη το ναυάγιο των αρίστων. Τα λεφτά πίσω και γρήγορα. Πως το λέει ο λαός όταν βλέπει τέτοια κατάντια; Πλιάτσικο, κάπως έτσι….